Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Άγχος


Καλησπέρα, καλησπέρα φίλοι μου εύχομαι όλοι να έχετε κάτι να σας δροσίζει γιατί η ζέστη είναι ανυπόφορη. Εγώ είμαι όλη μέρα με το αρκουδίσιο μπας και φτιάξει η κατάσταση και φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να κουνηθώ από το σπίτι μου για κανένα λόγο. Αυτό το κείμενο είναι αφιερωμένο σε όλες εκείνες τις ψυχές που υποφέρουν από την ζέστη, που νοσταλγούν τα Χριστούγεννα και που δεν είναι σε καμία παραλία σήμερα. Σας αγαπώ και σας κατανοώ 100% εσάς, εσείς τώρα που λιώνεται σε παραλίες όλη μέρα ντροπή σας! 

Αυτή η εβδομάδα δεν ξέρω για πότε πέρασε, δεν κατάλαβα τίποτα. Ίσως επειδή δεν κάνω και τίποτα το σπουδαίο. Τέλος πάντων δεν έχω ιδέα τι θέμα να αναπτύξω σε αυτό το κείμενο μάλλον έχω πολλά να πω αλλά επειδή βιώνω μια κάπως δύσκολη κατάσταση δεν μπορώ. Στο προηγούμενο κείμενο είχα πει πως δεν με εκφράζει τελικά με εκφράζει 100% και κάτι παραπάνω οπότε για να μπείτε στο νόημα διαβάστε εκείνο πρώτα. 

Επειδή λοιπόν όπως είπα δεν έχω κάτι παραπάνω να πω θα γράψω λίγα πράγματα για το πως βλέπω εγώ την κατάσταση γενικά τον τελευταίο καιρό συμπληρώνοντας το προηγούμενο κείμενο αλλά αυτή την φορά με αφορά αρκετά δεν είναι κάτι γενικό. 

Τις τελευταίες μέρες βιώνω ένα συνεχόμενο άγχος το οποίο δεν ξέρω καν από που προέρχεται, που είναι οι ρίζες του και αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Στο μυαλό μου κυριαρχεί ένας χάος, δεν μπορώ να βάλω σε μια σειρά σκέψεις, θέλω, γενικά τίποτα. Δεν έχω όρεξη για τίποτα αλλά και ταυτόχρονα για όλα. Δεν μπορώ να κοιμηθώ καλά, δεν μπορώ να φάω, παρατήρησα και μια μικρή τριχόπτωση, η ξηροδερμία στο κεφάλι είναι στο τέρμα, ταχυκαρδίες, τρέμουλο. Αυτά είναι μόνο λίγα και προέρχονται όλα από το άγχος. 

Είναι μια άσχημη κατάσταση που σου αφαιρεί πολλά πράγματα από την ζωή σου, νιώθεις ότι σου αφαιρεί χρόνια και έτσι είναι. Το άγχος επηρεάζει κατά μεγάλο βαθμό την υγεία μας. Μπορείς να πάθεις αμέτρητα πράγματα μέσα σε λίγα χρόνια από μια τέτοια κατάσταση και επιλογή της ζωής σου. 

Επιλογή καλά διαβάσατε γιατί αυτό είναι κανένας δεν γεννήθηκε με άγχος και κατάθλιψη κάτι μέσα στο χρόνια το δημιούργησε στο χέρι μας είναι όμως να το αποβάλουμε από την ζωή μας, σίγουρα δεν μπορεί να γίνει έτσι από την μια μέρα στην άλλη και φυσικά δεν σημαίνει πως θα φύγει όλο. Ας προσπαθήσουμε όμως και ας φύγει και ένα 10% από πάνω μας θα είναι μεγάλη ανάσα μια ανάσα ζωής. 

Γιατί πρέπει δηλαδή να σκεφτόμαστε οι περισσότεροι από εμάς έτσι μόνο όταν μας το επιβάλουν γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά π.χ. μην αγχώνεσαι όσο μπορείς γιατί θα σου πέσουν τα μαλλιά ή θα έχεις πρόβλημα με την καρδιά ή έλκος στο στομάχι. Δεν μπορούμε να τα σκεφτούμε όλα αυτά από πριν ώστε να μην φτάσουμε λίγο πριν το τέλος; Αρκεί μόνο μια γρήγορη ματιά σε ιατρικά site βλέποντας έρευνες πάνω στο άγχος για να καταλάβεις πόσο κακό σου κάνει. 

Δεν λέω σε καμιά περίπτωση πως δεν πρέπει να υπάρχει καθόλου άγχος διότι αλλιώς δεν θα μπορούσαμε να αντιδράμε σωστά σε πολλά πράγματα το λίγο άγχος είναι παραγωγικό. Εγώ μιλάω για την φάση που αυτό ξεφεύγει. Για αυτό που βιώνω εγώ τώρα. Δεν το λέω καθόλου για να το πω και να το μάθει όλος ο κόσμος ξέρω πως μπορεί να σκέφτεστε έτσι μερικοί από εσάς αλλά αλήθεια; Χέστηκα ο μόνος λόγος που γράφω όσο ανοιχτά θεωρώ εγώ σωστό για την προσωπική μου ζωή και για αυτά που βιώνω είναι για να βοηθήσω μερικούς από εσάς αν χρειαστεί. 

Τώρα αν το κάνω σωστά Ok αν πάλι όχι ok και πάλι. Το θέμα είναι πως αυτό που θέλω να περνάω σαν μήνυμα από κάθε κείμενο είναι πως με λίγη παραπάνω θέληση και πίστη στον εαυτό μας μπορούμε να κάνουμε όσα θέλουμε και μέσα από αυτά που γράφω φυσικά να παίρνω δύναμη και συμβουλές και εγώ η ίδια γιατί μην τρελαθούμε και εγώ επωφελούμαι από αυτό και αυτός ήταν ο αρχικός στόχος αλλά μέχρι εκεί. Τέλος πάντων άλλο ένα ότι να ναι κείμενο έφτασε στο τέλος του. 

Αυτό το κείμενο θα ήθελα πολύ να το σβήσω και να το πάω από την αρχή αλλά βαριέμαι και έχω φουλ νεύρα. Νιώθω ότι όλο αυτό το πέρασα εδώ και δεν μου αρέσει. Δεν πειράζει ελπίζω σε ένα καλύτερο την επόμενη φορά. Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά.💜💜

Υ.Γ: Αν θέλετε να μάθετε κάποια πράγματα για το άγχος διαβάστε αυτό το βρήκα αρκετά καλό χωρίς τις γνωστές υπερβολές https://ibrt.gr/edu/index.php?q=node/117




Φιλάκιαααααα Σάρα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου