Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Διαβάζοντας στην εφηβεία

Καλησπέρα συνοδοιπόροι. Τι λέει; Ελπίζω όλα καλά. Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια σειρά βιβλίων που με συντρόφεψαν όσο ήμουν ένα τυπικό εφηβάκι. Ήταν εκεί και μετά ξανα ήταν. Έχουν φάει πολλές επαναλήψεις έως σήμερα. Πάμε να δούμε. 

                                   Scarlett-Barbara Baraldi

Αυτό το βιβλίο, είναι και ο λόγος που επέλεξα το σημερινό θέμα. Το facebook memories μου εμφάνισε αναρτήσεις του 2011 που είχαν σχέση με αυτό. Επίσης τότε το είχα πιστέψει και νόμιζα ότι μπορούσα να γράψω εξίσου cool. Ο πρωταγωνιστής αυτού του ρόμανς, δεν είναι βαμπίρης και αυτό ήταν κάτι που ξέφευγε από τα κλισέ της εποχής και όχι μόνο. Ήταν δαίμονας και εγώ είχα βγει από ένα γυμνάσιο έχοντας μεγάλη εμμονή με δαίμονες. Οπότε το βιβλίο αυτό το λάτρεψα και με λάτρεψε. Βέβαια έχει βγει και δεύτερο βιβλίο καθώς είναι σειρά, μόνο που στην Ελλάδα δεν εκδόθηκε ποτέ και εγώ είμαι sad.

Fallen-Lauren Kate

Αυτή η σειρά με έχει μεγαλώσει. Την έχω αναφέρει και ως ταινία σε παρόμοιο κείμενο και έχω εκφράσει την απογοήτευσή μου. Η σειρά βιβλίων όμως δεν με άφησε χωρίς συναισθήματα. Απλώς η Lauren Kate μερικές φορές νομίζει ότι είναι σωστό να γεμίζει σελίδες με άχρηστες περιγραφές μόνο και μόνο για να επεκτείνει το ίδιο το βιβλίο. Πέρα από αυτό, έχει όμορφη πλοκή και πολλά twists οπότε δεν θα παραπονεθώ άλλο.

Immortals-Alyson Noel

Μέτρια σειρά έως εκνευριστική. Η πρωταγωνίστρια παθαίνει τόσες κρίσεις προσωπικότητας που νομίζεις ότι γυρίζεται μεξικάνικο. Ντάξει είναι ευχάριστο για τις ώρες βαρεμάρας, αλλά μέχρι εκεί. Το τελευταίο βιβλίο της σειράς δεν το έχω διαβάσει ακόμα...

Το πρόσωπο της Σάρα-Melvin Burgess
Τρομακτικό βιβλίο για τα 13 μου χρόνια. Δεν περίμενα να το τελειώσω. Είχε αγωνία και ήταν καλοστημένο θρίλερ που σχετιζόταν με τον χώρο της μουσικής. Πολλοί υπαινιγμοί για τον Michael Jackson και αυτό ήταν άλλο ένα πράγμα που το έκανε πολύ πιο ενδιαφέρον. 

Το ψέμα-Ζωρζ Σαρή

Υπέροχο βιβλίο για την ηλικία που το διάβασα. Εστιάζει στη φίλία κυρίως. Η πρωταγωνίστρια μετακομίζει στην Αθήνα οπότε αλλάζει σχολικό περιβάλλον. Βέβαια συμβαίνουν πολλά πράγματα τα οποία συγκινούν. Ήταν πολύ εύκολο να ταυτιστώ μαζί της αφού είχα βιώσει παρόμοια κατάσταση λίγο καιρό πριν το διαβάσω. Το συστήνω.

Αυτά λοιπόν για σήμερα. Καλό σας βράδυ.

Δική σας, Αγγελίνα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου