Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Η επιστροφή



Καλησπέρα, καλησπέρα τι κάνετε; πως είστε; Έχουμε να τα πούμε αρκετό καιρό η ευθύνη νομίζω ήταν πιο πολύ δική μου αφού έλειπα σε διακοπές σχεδόν ένα μήνα. Συγγνώμη λοιπόν αν σας λείψαμε τόσο πολύ που δεν αντέχατε 😂😂😂 Καλά σκάω! Λοιπόν ελπίζω όλοι να περάσατε ένα όμορφο καλοκαίρι, να ξεκουραστήκατε και να είστε έτοιμη να αντιμετωπίσετε το κάθε τι. 

Βγήκαν και οι βάσεις όποτε εύχομαι σε όλα τα παιδιά μέσα από την καρδιά μου να πέρασαν στις σχολές που ήθελαν πραγματικά να μπουν. Σε όσους πάλι δεν το κατάφεραν παιδιά κουλ να ξέρετε πως έχετε πολλές επιλογές να κάνετε αυτό που θέλετε απλά βρείτε τον τρόπο. 😉

Σε αυτό το κείμενο δεν θα σας πω και τίποτα το ιδιαίτερο πέρα από το πως πέρασε το καλοκαίρι μου. Οπότε αν βαριέστε κάτι τέτοιο λυπάμαι. 

Αυτό το καλοκαίρι είχε ξεκινήσει κάπως καλά, βασικά άκυρο καθόλου καλά απλά ήθελα πολύ να πάει καλά. Γενικά από πέρσι έχω κουραστεί με αρκετά πράγματα ψυχολογικά και είχα πολύ ανάγκη να μην κάνω τίποτα και απλά να νιώσω ελεύθερη από όλα αυτά. 

Ήξερα πως θα πάω Ιταλία μήνες πριν αλλά δεν το πίστευα μέχρι και την τελευταία στιγμή, δεν έχω και άδικο η γυναίκα αφού κάθε φορά κάτι μου χαλάει τα σχέδια, αρχικά να αναφέρω πως η Ιταλία δεν ήταν ποτέ προορισμός ζωής αλλά έγινε αυτό είναι το μόνο σίγουρο. 

Έφτασε λοιπόν η μέρα να ταξιδέψω μόνη μου.  Εγώ μόνη μου; Εγώ; Στο τεράστιο αεροδρόμιο; Μπορείτε να φανταστείτε πόσο φοβισμένη ήμουν όχι για το αεροπλάνο αλλά για το αεροδρόμιο και την μοναξιά. Με τα πολλά όμως και με 6 ώρες καθυστέρηση έφτασα στον προορισμό. Με το που πάτησα το πόδι Ιταλία ερωτεύτηκα δεν ξέρω ο αέρας, η ατμόσφαιρα όλα.

Ήταν να κάτσω 12 μέρες και έκατσα 23...Δεν θα σας πως την εμπειρία μου από εκεί γιατί θέλω να το κάνω στο επόμενο κείμενο με φωτογραφικό υλικό. Νομίζω όμως πως ήδη έχετε καταλάβει πως ήταν ΥΠΈΡΟΧΑ!!! 

Αυτά λοιπόν για τώρα ένα κείμενο αστραπή γιατί αν έβαζα όλα αυτά στο επόμενο θα έβγαινε τεράστιο όχι πως θα είναι μικρό αλλά ότι μπορώ να μαζέψω το μαζεύω. 

Φιλάκιααααααααα 💜💜💜





                                                                                       Σάρα Βράπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου