Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

I need a hero

Καλησπέρα αγαπητοί συνοδοιπόροι. Σήμερα δεν έχω να σας  πω κάτι οπότε λέω να σας δωσω ενα top-5 αγαπημένων marvelo-χαρακτηρων.

Jessica-Jones 


ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΡΙΤΣΙ. Πέρα από το ότι το plot της πρώτης σεζόν είναι άψογο (περιμένουμε τη 2η μεχρι το νεο έτος) η ίδια έχει ένα πολύ δυναμικό χαρακτήρα που σε κάνει εκπέμπεις το φεμινισμό από μέσα σου (ίσως και όχι βασικά)
Abilities: Flight, Endurance, Superhuman Strength

Doctor-Strange\

Καλά σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο ο Benedict που τον υπεραγαπω, αλλά γενικά μου αρέσουν οι σορσερερς κλπ. Η ταινία εμένα μου άρεσε και ο γκομενος μου με κοροιδεύει. Τέλος πάντων..
Abilities: Mastery of magic, Trained physician, Skilled Martial artist

Star Lord (Peter Quill)



Ένας γήινος που τον απήγαγαν εξωγήινοι. Είναι ένας χαρακτήρας που με κάνει να κλαίω από τα γέλια. Μου έχει κάνει πολύ καλό ο Κρις Πρατ ως Πίτερ Κουίλ. Ευχαριστώ μαν και εσένα και όλο το κρου.
Abilities: Skilled marksman, Flight via jet boots, utilizes dual element guns

Nico Minoru
Η Nico είναι μια Ασιάτισα γκοθού και αυτό είναι αρκετό. Για να είναι γκοθού, σημαίνει ότι έχει κατάλληλο ability το οποίο είναι εξίσου υπεραρκετό για να την αγαπήσουμε. Συν είναι η πιο πονεμένη της ιστορίας των Runaways. 
Abilities:Magic Manipulation via the staff of one.

Punisher (Frank Castle)
Υποδεχθείτε τον Shane.. I mean τον Frank Castle. Είναι υπέροχος anti-hero. Όποιος δει τη σειρά σίγουρα δεν θα χάσει το χρόνο του. Είναι όλα ένα και ένα και σε αφήνει πάντα με το άγχος. Ωστόσο αυτό που μου αρέσει σε αυτόν το τύπο είναι ότι είναι μοναχικός τύπος (και λογικό θα μου πεις). Είναι επίσης συναισθηματικός και πολύ καλός με τα παιδιά. 
Abilities: Skilled in guerrilla and military tacticts, Close quarters combat, infiltration, marksmanship

Αυτά για σήμερα. 

Δική σας, Αγγελίνα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου