Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Με λίγα λόγια!

ΑΓΓΕΛΙΝΑ
Γεια σας όπως καταλάβατε είμαι η Αγγελίνα. Είμαι γεννημένη το σωτήριο έτος 1995 και σπουδάζω στο τμήμα Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Το blog ήταν ιδέα της Σάρας και εγώ απλά συμφώνησα γιατί δεν έχω να κάνω με τη ζωούλα μου. Πέρα από την πλάκα είναι κάτι το οποίο μου δίνει ευχαρίστηση και το βλέπω ως ''ψυχοθεραπεία''. Αυτά από μένα. Εντζόυ ξερωγώ!

 ΣΑΡΑ
 Εγώ είμαι η Σάρα λοιπόν και είμαι γεννημένη το 1996 , είμαι τελειόφοιτη του τομέα παιδαγωγικών , ζω και εργάζομαι στην Αθήνα . Το blog σαν ιδέα μου ήρθε ξαφνικά σε μιά περίοδο κάπως περίεργη για εμένα , υλοποιήθηκε όμως με την βοήθεια της Αγγελίνας . Είναι κάτι που το αγαπώ λειτουργεί ως ψυχοθεραπεία , εδώ γράφω ελεύθερα τις σκέψεις μου και τους προβληματισμούς μου αλλά και τους δικούς σας . Αυτά και απο εμένα οτι απορία έχετε ρωτήστε ελεύθερα όπου θέλετε . Φιλάκιαααααα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου